Powered By Blogger

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

B L O G A H O L I C

Ορκιζομαι οτι δεν υπηρξα ποτε εξαρτωμενο ατομο. Παραδεχομαι ομως οτι υπηρξα Internet freak. Ομολογω οτι σημερα ειμαι αλκοολικη με το blogging. Ολα αρχισαν τον περασμενο Οκτωβρη, σαν ενα παιχνιδι. Σερφαροντας στο Internet, χωρις καν να το σκεφθω, εντελως παρορμητικα μεσα σε δεκα λεπτα δημιουργησα το blog μου.Στις πρωτες αναρτησεις τα συναισθηματα μου ηταν αναμεικτα. Ειχα ενα πρωτογνωρο φοβο για τη δικτυακη υπερεκθεση και εκπληξη για ο,τι κυοφορουσα μεσα μου και δεν γνωριζα οτι υπαρχει μεχρι τη στιγμη που κυριολεκτικα χωρις καμμια προσπαθεια βγηκε στην επιφανεια ο αλλος free συγγραφικος εαυτος μου. Εκεινος κι' εγω, εγω μεσα απο εκεινον κι' εκεινος συνεχεια δικη μου, μια απο τις πολλες πλευρες μου που δεν γνωριζα τη δυναμη της και που συντροφευει τους τελευταιους μηνες τη διαθεση μου γι' αυτου του ειδους την εκφραση.
Αυτος ο ροκ εαυτος μου φανερωθηκε χωρις ενοχες στον καθημερινο επαναλαμβανομενο εαυτο μου και τον προσκαλεσε σε πιο free καταστασεις οι οποιες ενω μ' εγκλωβιζουν σ' ενα τροπο εκφρασης μεσω της γραφης, που κι' αυτος ουσιαστικα επαναλαμβανεται, μου χαριζουν ανατασεις, διαφυγες, σκεψεις και ανασες διαφορετικες. Η μια σκεψη γινεται γεφυρα για την επομενη και ολα αυτα σχεδον ασυνειδητα την ωρα που οδηγω η τακτοποιω συρταρια η πιεζομαι να γραψω καθυστερημενα δικογραφα η προτασεις για το δικαστηριο. Και ξαφνικα αναβει κοκκινο κι' αρχιζουν οι ιδεες να κυλουν μεσα μου. Γραφω δεκαδες μικρες σημειωσεις που γινονται φρασεις, ποτε αστειες ,ποτε πρωτοποριακες κι' αργοτερα αρχιζω και κεντω ολα αυτα ουσιαστικα σ' ενα εγκεφαλικο παιχνιδι, ενα σταυρολεξο, οπου γραφοντας και σβηνοντας τρεχει μεσα στα καναλια του μυαλου μου μια ροη δημιουργιας, χαρας, μοιρασιας.
Πρωτιστως ειναι η επικοινωνια. Η επικοινωνια με μενα. Συνδεομαι με το μεσα μου και γραφω για μενα. Δημιουργω και βλεπω πρωτη τα γραφηματα μου. Υστερα ερχονται οι αγνωστοι φιλοι που μοιραζονται μαζι μου αισθητικες αναζητησεις και ενιοτε συμπληρωνουν τους λογισμους και τις εκφρασεις μου. Xαρτογραφω με τις επισκεψεις τους το δεικτη νοημοσυνης και καλλιεργειας που καταθετουν στον προσωπικο μου χωρο και τους ευχαριστω για την θετικη επιδραση που ασκουν στο κομματι αυτο του εαυτου μου. Και τοτε συμβαινει το παραλογο. Δημιουργω ψυχοσυναλλαγη με ανθρωπους χωρις να γνωριζω βασικα στοιχεια της προσωπικοτητας , της ζωης τους και το βασικoτερο του χαρακτηρα τους. Ανακαλυπτω κοινες αναφορες και τροπους σκεψεις με αγνωστους οι οποιοι καταληγουν περισσοτερο γνωστοι απ' τους γνωστους μου. Μπορουσα ποτε να σκεφθω ,χρονια πριν ,οτι θα ημουν στην ιδια τροχια μιας αορατης και ορατης συγχρονως ομαδας ανθρωπων με δεσμους δικτυακης ηθικης; ισως σ' αυτη τη θελκτικη διαδικασια να βρισκεται το μυστικο της επιτυχιας των blogs και η ιλιγγιωδης αυξηση τους.
Το blogging ειναι ενα σχετικα νεο συναρπαστικο μεσο εκφρασης και επικοινωνιας οπου χρηστες και επισκεπτες αποκτουν ποικιλες κοινωνικες διασυνδεσεις με ανθρωπους που ερχονται απο το πουθενα με προορισμο τη συναντηση και την ανταλλαγη ιδεων, κουλτουρας, θεσεων, αποψεων και τασεων σ' ενα χωρις συνορα ψηφιακο κοσμο.

Woman's Voice

Δεν υπάρχουν σχόλια: