Τις τελευταιες μερες παρατηρησα στους δρομους της Αθηνας μια δηθεν...εξυπνη, στην ουσια ομως φθηνη και ακομψη διαφημιση της καλης εταιριας γυναικειων εσωρρουχων Triumph.
Τοποθετουμαι αρνητικα στην συγκεκριμενη διαφημιση την οποια χαρακτηριζω ακρως επικινδυνη αφου εξυπηρετει απολυτα και προνομιακα την ανδρικη νοοτροπια, διδασκοντας τη γυναικα οτι ο ρολος της-τουλαχιστον στη Ελληνικη κοινωνικη πραγματικοτητα- δεν θ'αλλαξει ποτε.
Υποβαθμιζοντας τη νοημοσυνη της γυναικας , η συγκεκριμενη διαφημιση την αντιμετωπιζει σαν σκευος ηδονης, υποχρεωμενη να εξυπηρετει τις ολιγολεπτες φαντασιωσεις του ανδρα, ερεθιστικα ντυμενη και με βλεμμα πολλα υποσχομενο.
Για ποιον ανδρα μιλαμε; γι'αυτον που υποτιθεται οτι ειναι manager, διευθυντικο στελεχος εταιριας και για τον οποιονδηποτε .......κυριο με λευκο πουκαμισο, ο οποιος υποκρινεται στο περιβαλλον του οτι βρισκεται, και καλα, σε......meeting.
Τι ωραια, και εις αλλα χειροτερα.
Οι γυναικειες οργανωσεις τι κανουν; το ΚΕΘΙ( Κεντρο Ερευνων για Θεματα Ισοτητας) υπαρχει;
Σας παρακαλουμε να ξυπνησετε και να ενημερωσετε οτι, αυτη η δηθεν πιπερατη και δηθεν απλοικη διαφημιση, ειναι ακρως επικινδυνη και αρνητικη αφου προσβαλλει παρανομα την προσωπικοτητα της γυναικας.
Τα δικα τους, δικα τους και τα δικα μας, δικα τους.
Γυναικες, φταιμε κι'εμεις.
woman's voice
Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)