Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008
Η ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ
Σε λιγο υποχρεωνομαι "να γιορτασω" την παραμονη της πρωτοχρονιας και το καλωσορισμα της νεας χρονιας. Για να γιορτασω θα πρεπει να ξεχασω, να ξορκισω και να κανω απολογισμο του χρονου που φευγει. Ποτε δεν πηγαινω στον επομενο κυκλο αν δεν κλεισω την πορτα του προηγουμενου. Κι' αυτος ο κυνηγος χρονος, που δεν σου επιτρεπει να ξαποστασεις εστω για λιγο η να τον αγνοησεις η να τον προσπερασεις, ειτε παλιος ειτε καινουργιος, σε θελει πρωταθλητη, παιζει μαζι σου παιχνιδια απροβλεπτα. Κραταει την μπαλα στα χερια του, την πεταει σ' οποιον θελει και τρεχοντας να την πιασεις συνηθως πεφτεις και ξανασηκωνεσαι σκονισμενος.Αυτη η σκονη χρυση για τους λιγους, σκουρια και σταχτη για τους πολλους, σε βαφει χρονο το χρονο, αφηνει σημαδια σε ψυχες,σε κορμια, σε μνημες.
Ευτυχως που τελικα υπαρχουν αυτες οι ευλογημενες μνημες που οταν συσσωρευονται και επιστρεφεις στα οσα εζησες καλα η ασχημα, τελικα αρχιζεις να τα νοσταλγεις.Σκεπτομαι οτι η νοσταλγια ειναι μορφη αρνησης του χρονου. Τους δρομους που ψηλαφισες δεν τους ξεχνας οσο κι'αν σε πληγωσαν. Ουσιαστικα οι πληγες τους ειναι χυμοι ζωης,προσδοκιες που δεν εκπληρωθηκαν, διαψευσεις που προστεθηκαν σε προηγουμενες και απωλειες καθε μορφης. Οπωσδηποτε , οι μεγαλυτερες απωλειες ειναι αυτες των ανθρωπων δικων μας και ξενων που πεταξαν πριν απο μας, ολες αυτες οι ψυχες που φευγοντας αφησαν το σημαδι τους μεσα μας, εγιναν αστρα και φωτιζουν τη ζωη μας.Το περασμα του χρονου δινει μια αλλη διασταση και γoητεια στα πραγματα που εχασες, γιατι ουσιαστικα οι μνημες τους δεν σε λευτερωσαν ποτε.
Αλλοι καιροι και αλλες μερες ερχονται σαν συνεχεια μιας δυσκολης απο καθε αποψη χρονιας. Χρειαζομαστε απελπισμενα ενα μεγαλο δωρο κι'ενω οι ευαισθησιες μας ειναι εντονες τις ημερες αυτες, περα απο καθε ψευδαισθηση γνωριζουμε οτι το δικο μας δωρο δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο τη δυναμη της θελησης και τη διαθεση για δημιουργια καθε μορφης.
Μαζευω ελπιδες να χαρισω στους αγαπημενους-γνωστους κι'αγνωστους-ολοι πουλια κατω απ' τον ιδιο ουρανο-μαζι με ευχες για αηττητες πτησεις με νεα αισθητικη και ανθρωπια.
Ο πρωτος ηλιος του νεου χρονου να φερει περισσοτερο φως στις ζωες μας.
Woman's Voice
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008
ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΟ 2008 της WOMAN'S VOICE
Διαβαζω.Ετσι γινομαι επικινδυνη. Επειδη διαβαζοντας αποκτω γνωση κι' η γνωση γινεται εμπειρια, σοφια, ωριμοτητα. Διαβαζω για να ειμαι μεσα στα πραγματα, στα γεγονοτα, στις καταστασεις.Διαβαζω για να ενημερωνομαι, για να εχω αποψη εμπεριστατωμενη και να μην ειμαι πλανωμενη και τρωτη στις δυσκολες εποχες που ζουμε.Ετσι γινομαι θελκτικη, επειδη διαβαζοντας αποκτω μεστη σκεψη, ανεση λογου, αποψη, διαθεση προωθησης και ανταλλαγης ιδεων και συγχρονως τη γοητεια του στοχαστη.Διαβαζω γιατι η ελευθερια αρχιζει απο τα πιστευω και το διαβασμα σε απελευθερωνει απο τον μικροκοσμο που ζεις, ανοιγει οριζοντες , σε εκπολιτιζει και σε συντροφευει στο ταξιδι της ψυχης σου στα ταξιδια σου στον κοσμο.
Οι εκδοτες και οι βιβλιοπωλες δινουν ιδιαιτερη σημασια στην αγορα των Χριστουγεννων.Αυτη την εποχη οι νεες εκδοσεις και οι προτασεις για αγορες βιβλιων ειναι απειρες. Ο καθενας απο μας επιλεγει βιβλια αναλογα με την ηλικια του, την προσωπικοτητα του, το γουστο, τη μορφωση, τις εμπειριες, τις προτιμησεις του.
Προτεινουμε καποια βιβλια,without prejudice!
Α.Ελληνικες Εκδοσεις:
1. Η ζωη ειναι αγριως απιθανη. Μαργαριτα Καραπανου. Εκδοσεις Ωκεανιδα. Κειμενα που συνθετουν το συγκλονιστικο ψυχογραφημα της συγγραφεως, που αποκαλυπτεται απροβλεπτη και απροστατευτη στην αληθεια του εαυτου της.
2.Δε μ' αγαπας. Μ' αγαπας. Φωτεινη Τσαλικογλου. Εκδοσεις Καστανιωτη. Τα γραμματα της Μαργαριτας Λυμπερακη στην κορη της Μαργαριτα Καραπανου.
3.Πως ειναι να εισαι αρρωστος. Βιρτζινια Γουλφ. Εκδοσεις Συναψεις. Χειμαρρος σκεψεων της Βιρτζινια Γουλφ , σ'ενα μαχητικο δοκιμιο για τη γοητεια της αρρωστιας.
4. Ολα τα ναι του κοσμου. Φωτεινη Τσαλικογλου. Εκδοσεις Καστανιωτη.
5.Τι θα γινω αμα δεν μεγαλωσω.Λενα Διβανη. Εκδοσεις Καστανιωτη. Αρθρα και σκεψεις για την διαδικασια της ωριμοτητας και της αυτοσυνειδητοποιησης.
B.Ξενογλωσσες Εκδοσεις:
Women's books sold by Amazon.com.
1.The new feminine brain:Developing your intuitive genious.By Mona Lisa Schultz(Md, Phd). A must read for any woman at any age who wants to maximize her mind and memory. Highly recommended.
2.Factory Girls: From village to city in a changing China.Lesly T. Chang.It is an eye-opening into the everyday lives of migrant factory population in China.
3.I know why the caged bird sings. The poet Maya Angelou is wonderful with her use of words filled recounts a youth disappointment, frustration, tragedy and finally hard-won independence.
Woman's Voice
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008
MIA AΛΛΟΙΩΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ
Συνηθως η περιοδος που προηγειται των Χριστουγεννων ειναι μια περιοδος που η προσμονη της γιορτης και η προσδοκια της χαρας ριχνει τους τονους και παρασυρει σε διεργασιες και προετοιμασιες για ωρες χαλαρωσης απο την ανιαρη καθημερινοτητα, διασκεδασης- οπως την αντιλαμβανεται ο καθενας- και εν γενει ευζωιας. Αυτες ειναι οι συνηθεις περιπου προετοιμασιες συνηθισμενων καθημερινων ανθρωπων. Ομως επειδη παυσαμε να ειμαστε συνηθεις καθημερινοι ανθρωποι και γιναμε υπανθρωποι, καποιοι νεωτεροι απο εμας που καλλιεργουν ακομη ονειρα εστειλαν το μηνυμα.
Η εντονη αασφαλεια, η απορριψη, η κριση των αξιων, η ανεργια, η φτωχεια, το υψηλο κοστος ζωης, τα σκανδαλα διαφθορας εις βαρος του δημοσιου συμφεροντος, η ανομια που επικρατει με πληρη πολιτικη καλυψη, η πληρης ανυπαρξια διανοησης στην Ελλαδα, η σηψη και η καταρρευση του πολιτικου συστηματος με συνεπεια τη διαλυση της κονωνιας, βοηθησαν στο συναισθηματικο ξεσπασμα και την εξεγερση των νεων σαν εκφραση θυμου και οργης γι' αυτη τη διαλυση.
Η εν ψυχρω δολοφονια ενος παιδιου απο εκπροσωπο του κρατους της νομιμοτητας ηταν αρκετη για να βιωσουμε ολοι τα εκτροπα, τους βανδαλισμους, τα δακρυγονα, τις φωτιες, τις σταχτες,τα ερειπια, τους κουκουλοφορους, τους αναρχικους. Δεν υποστηριζουμε τα εκτροπα, ουτε υιοθετουμε τους βανδαλισμους, ομως πριν κρινουμε τους νεους θα πρεπει να προσπαθησουμε να τους καταλαβουμε. Οι διαφορετικες κοινωνικες ομαδες που ξεσπασαν με διαφορετικα κινητρα και συμφεροντα κατα....παντος υπευθυνου ειναι η γενια που ασφυκτια, που βιαστηκε και κακοποιηθηκε απο μας αφου η εποχη μας ουσιαστικα παραγει ηττημενους. Εξαφανισαμε την περηφανεια, την τιμη, την ανθρωπια και στο προσκηνιο υπαρχει και επικρατει μονο η εξουσια της αφυους μαζας των πολιτικων και της πολιτικης τους. Ο ανθρωπος δεν ειναι εξαρτημα των κατεχοντων την εξουσια. Η κοινωνικη εξεγερση της νεολαιας στελνει το μηνυμα της απογνωσης, της αδικιας, της απελπισιας.
Μη ξεχναμε οτι αναρχικος δεν γεννιεσαι, γινεσαι. Οι εκπροσωποι του κρατους εχουν ευθυνη για τα γεγονοτα της βιας και τη βαθια κοινωνικη και πολιτικη κριση που αντιμετωπιζουμε σαν λαος. Η κυβερνηση δεν διαχειριστηκε τις κρισεις που συνεβησαν κατα την διαρκεια της θητειας της,ουτε τα σκανδαλα και τη διαφθορα που επι μηνες ταλανιζουν ολους μας και πολυ περισσοτερο τους νεους. Φθασαμε σε οριακο σημειο, η βια, η τρομοκρατια, το εγκλημα ειναι εξω απο την πορτα μας.
Αυτες τις πρωτογνωρα ζοφερες ημερες μια αλλοιωτικη Χριστουγγενιατικη ιστορια ξετυλιγεται και εξελισσεται μπροστα στα ματια μας. Μεγαλωσαμε τα παιδια μας με παραμυθια η μηπως ετσι τα παραμυθιασαμε;Αυτο το ονειρικο παραμυθι που δεν εζησαν και ισως δεν προκειται να ζησουν τα περισσοτερα απ' αυτα μαζι με τον εγκληματικο χαμο ενος συνομηλικου τους, το φορτισμενο με κινδυνο βαρυ κλιμα σκανδαλων και διαφθορας, ειναι η αιτια της πολυμορφης νεανικης κοινωνικης εξεγερσης.
Αυτα τα Χριστουγεννα δεν θα ζησουμε το θαυμα κι' εχουμε ολοι μεριδιο ευθυνης γι' αυτο το αποτελεσμα , γιατι δεν επιτρεψαμε στα ονειρα και τις αγωνιες των παιδιων μας να αφυπνισουν τις ευαισθησιες μας.
Woman's Voice
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008
ΑΝΑΨΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ
Αναψαν παλι τα φωτα της γιορτης. Αυτα τα χιλιαδες πολυχρωμα λαμπακια που λειτουργουν ψυχοθεραπευτικα, λυτρωτικα θα ελεγα και σε καλουν για λιγες μερες ν' ακολουθησεις τον γιορτινο χαρακτηρα και τη μαγεια τους, να ξεφυγεις απο τα τετριμμενα, να ριξεις τους τονους,να χαλαρωσεις, να ονειρευτεις.
Ειναι περιεργο, πως αυτος ο καταιγισμος απο φως επιδρα αμεσα στη διαθεση σου και βοηθαει την φαντασια σου να οργιασει, παρασυροντας σε εστω για λιγο- οσο διαρκει η λαμψη- να γεμισεις αισιοδοξια, να γαληνεψεις παιρνοντας κουραγιο για τις μερες που θ' ακολουθησουν.
Μια αγκαλια ζεστη ο Δεκεμβρης μεσ' το χειμωνα, ενας μηνας αλλοιωτικος, γεματος υποσχεσεις και προτροπες για αλλαγη διαθεσης.Και πραγματι ο χορος της ζωης αλλαζει μορφη.
Σε εποχες αποξενωσης και μοναχικης πορειας, παυεις να πορευεσαι και θελεις να συμπορευεσαι. Τα λαμπιονια που πλημμυρισαν τους δρομους βοηθουν τη θετικη σκεψη, τα θετικα συναισθηματα, τις ψυχοσυναλλαγες.
Χαλεποι οι καιροι, δεν αντιλεγω οτι οι συνθηκες ειναι αντιξοες για τους περισσοτερους, ομως η διαθεση προσεγγισης δεν λειπει και βοηθαει τουλαχιστον στην ενωση και στο σμιξιμο των ανθρωπων, αφου ολοι θελουν, κατα καποιο τροπο , να ευτυχησουν, εστω για λιγο. Η συντροφικοτητα, η μοιρασια, οι ευχες ειναι τα καλυτερα δωρα των ημερων. Κανεις δεν περιμενει μικρα η μεγαλα θαυματα, ουτε καν τα παιδια. Ολοι προσδοκουν απο το πνευμα των χριστουγεννων που στροβιλιζεται στο χορο της χαρας, την ανασα, την ενωση ,ενδεχομενως τη συγγνωμη, την τρυφεροτητα, την ανθρωπια.
Οι ψυχες των ανθρωπων φαινεται οτι εχουν ακομη χρωματα για να μη φοβουνται το σκοταδι κι' η ελπιδα που κυοφορειται στον καθενα μας ειναι ετοιμη να λαμψει κατω απο τα φωτα της γιορτης, που εχουν ηδη αναψει στην πολη.
Woman's Voice
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008
25 ΝΟΕΜΒΡH: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Το φαινομενο αυτο αποτελει"κοινωνικη αδικια" και παραβιαση ανθρωπινων δικαιωματων ειδικωτερα σημερα που μιλαμε περισσοτερο απο ποτε για Ανθρωπινα Δικαιωματα, αφου στις μερες μας η ανθρωπινη αξιοπρεπεια και η ελευθερια εχουν χασει την αξια τους και δεν προστατευονται παρα τις Διεθνεις Συμβασεις και τους Νομους που τυπικα υπογραφονται απο τα Κρατη αλλα δεν επικυρωνονται και ως εκ τουτου δεν εχουν ισχυ.
Οι γυναικες ,πρωτιστως σημερα , θα πρεπει να αντιληφθουν οτι τα πραγματα δεν ειναι οπως μας τα εμαθαν και δη, κατεβασμενο κεφαλι και κλειστο στομα στους αφεντες του οικογενειακου περιβαλλοντος, οτι δεν ειμαστε υποχρεωμενες να δεχομαστε προσβολη και υποτιμηση λογω του φυλου μας. Η υποταγη, η κακοποιηση, η ανοχη της βιας δεν αποτελουν μερος των υποχρεωσεων μιας καλης μανας, συζυγου η κορης αλλα σωματικο και ψυχικο βιασμο κατ' εξακολουθηση. Η βια δεν ειναι αγαπη αλλα εγκλημα.
Τα σταδια του κυκλου της βιας ειναι: επιθεση, μετανοια, συγγνωμη, φροντιδα του θυματος, υποσχεση οτι δεν θα επαναληφθει, περιοδος συμφιλιωσης και εξιλεωσης .....ΚΑΙ παλι τα ιδια απ' την αρχη!
Παραθετουμε πιο κατω στατιστικα στοιχεια απο ανεπτυγμενες η υποαναπτυκτες χωρες προκειμενου να ενημερωσουμε, να συμβουλευσουμε και να υποστηριξουμε γυναικες, οι οποιες ενδεχομενως πισω απο τις κλειστες πορτες του σπιτιου τους κουβαλουν τον προσωπικο τους σταυρο και βιωνουν ενα ανειπωτο δραμα η γιατι δεν γνωριζουν η γιατι φοβουνται η γιατι ντρεπονται κι' εχουν ενοχες οτι ο περιγυρος θα θεωρησει τις ιδιες υπευθυνες για ο,τι τους συμβαινει.
Ενδεικτικα ανα τον κοσμο και σχετικα με την ενδοοικογενειακη βια:
Η Ινδια κατεχει τα θλιβερα πρωτεια αφου περιπου 14 γυναικες δολοφονουνται καθημερινα απο τους συζυγους με την ανοχη του Κρατους. Το 45% των εγγαμων ανδρων παραδεχονται οτι κακοποιουν σωματικα τις συζυγους τους. Χαρακτηριστικο ειναι το καψιμο με λαδι γνωστο στα αγγλικα ως"kitchen death" απο τους συζυγους. Επισης η καυση της συζυγου μαζι με τον νεκρο ανδρα της ειναι εθιμο που τηρειται ακομη σε πολλα μερη της Ινδιας.
Στο Αφγανισταν οι γυναικες μαστιγωνονται, ραντιζονται με καυστικα οξεα, λιθοβολουνται η δολοφονουνται για την μη καλυψη των αστραγαλων, χεριων η προσωπων που πρεπει να κρυβονται επιμελως.
Στο Πακισταν απλες κατηγοριες συζυγων εναντιον των γυναικων τους για δηθεν αναρμοστη η ανηθικη συμπεριφορα δινουν το δικαιωμα στο συζυγο να προβει νομιμα σε πραξεις βιας, ως εκ τουτου οι γυναικες καιγονται ζωντανες απο τους συζυγους με την ανοχη του Κρατους.
Στην Κενυα το 42% των γυναικων που συμμετειχαν στην ερευνα ανεφεραν οτι κακοποιουνται με ξυλοδαρμο απο τους συζυγους καθημερινα ενω το υπολοιπο 58% κακοποιουνται συχνα η μερικες φορες.
Στην Ταυλανδη, μια γυναικα κακοποιειται σωματικα καθε ωρα. Το 60% των περιπτωσεων εχουν συμβει μεσα στο σπιτι τους.
Αλλα και στις ΗΠΑ, συμφωνα με τo FBI καθε 15 δευτερολεπτα μια γυναικα κακοποιειται, ενω μια γυναικα σκοτωνεται απο τον συντροφο της η τον πρωην συντροφο της καθε 5 ημερες.
Στην Ολλανδια, ποσοστο 40% των γυναικων εχουν υποστει ξυλοδαρμο απο τον συντροφο τους.
Στην Νορβηγια σχεδον το 90% των φονων γυναικων εχουν συμβει απο πρωην η νυν συντροφο.
Στην Ισπανια και στην Γαλλια, δυο γυναικες δολοφονουνται καθε εβδομαδα απο πρωην η νυν συντροφο.
Στη Μ. Βρετανια καταγραφεται μια καταγγελια για ενδοοικογενειακη βια ανα λεπτο καθημερινα, ενω σχεδον το 50% των γυναικων που εχουν δολοφονηθει στην Αγγλια και στην Ουαλια σκοτωθηκαν ειτε απο τον πρωην η απο τον νυν ερωτικο τους συντροφο.
Στην Ελλαδα τα στοιχεια ειναι ανεπαρκη αφου συνηθως δεν καταγγελλονται.Βασει ερευνας το 75% των γυναικων βιωνει συζυγικη βια ενω το 15% εχει υποστει και τις τρεις μορφες κακοποιησης δηλαδη σωματικη, ψυχολογικη, σεξουαλικη.
Με τον σχετικα νεο νομο (Ν.3.500/2006) εισαγονται στη χωρα μας καιριες μεταρρυθμιστικες τομες για την καταπολεμηση της ενδοοικογενειακης βιας. Στα θυματα παρεχονται δυνατοτητες ηθικης και υλικης συμπαραστασης απο τους κοινωνικους φορεις της πολιτειας και της τοπικης αυτοδιοικησης. Τα Συμβουλευτικα Κεντρα της Γενικης Γραμματειας Ισοτητας στην Αθηνα, στη Θεσσαλονικη, την Πατρα, το Ηρακλειο Κρητης , του Βολου και των Ιωαννινων υποστηριζουν τα θυματα κακοποιησης.
Γυναικα, νικησε το φοβο. Δειξε οτι δεν εισαι διατεθειμενη να ανεχθεις κανενος ειδους βια. Ανακαλυψε τη δυναμη που κρυβεται μεσα σου. Παρε τη ζωη σου στα χερια σου. Ηλθε η ωρα να αντιδρασεις.
Μπορεις! Τωρα!
Woman's Voice
Δικτυακοι τοποι;
www.europarl.europa.eu/athens/1/uploads/EndooikVia pdf
www.europa.eu/scadplus/leg/el/s2310
www.isotita.gr
www.amnesty.org
Ariana Stylianou(MA Human Rights Essex) : "Women, victims of Domestic Violence in Greece and the U.K." Essex University,2004
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008
TO SHOW ΤΟΥ ΥΠΕΡΦΙΑΛΟΥ ΕΓΩ
Γυαλινοι ανθρωποι, ουσιαστικα φοβισμενοι, με υπερεκτιμημενο εγω, που διακατεχονται απο εγωκεντρισμο, επικινδυνη ναρκισσιστικη επιθυμια η αναγκη για υπαρξη και αναγνωριση οχι αυτου που πραγματικα ειναι αλλα του εαυτου που θα ηθελαν να εχουν ωστε να νοιωθουν μοναδικοι και να περιφερονται ως ατομα υψηλου κυρους και αιγλης.
Η αξια τους για τον κοσμο ειναι ανυπαρκτη αλλα για τους ιδιους ειναι ζητημα ζωης η θανατου να καλυφθουν με καθε τροπο ,να κρυφτουν ουσιαστικα απο τον αλλο προκειμενου να υφαρπαξουν την επιβεβαιωση. Κι' ενω το ενστικτο της κοινωνικης επιβιωσης ενυπαρχει σε ολους , στα συγκεκριμενα ατομα η προσωπολατρεια φθανει στα ορια της διαταραχης και επικινδυνοτητας. Καποιοι τσιμπανε αμεσως , γινονται θυματα του μπλα- μπλα και της δηθεν ελκυστικης προσωπικοτητας των συγκεκριμενων ατομων τα οποια κινουνται σχεδον παντοτε δολιως με σκοπο να παραπλανησουν και να εξαπατησουν.
Αυτα τα παιχνιδια εξουσιας, εντυπωσεων, σνομπισμου και μεγαλειου τεινουν να υποτιμησουν η και να καταστρεψουν τον αλλο, τον σεμνο αλλα.... ηλιθιο κατ' αυτους τον οποιο μετα απο καταλληλη μυηση χρησιμοποιουν ως πλανωμενο ατομο κατα το δοκουν.
Το πακετο με τις κορδελλες τους τα επικινδυνα αυτα ατομα με το υπερφιαλο εγω εχουν την ταση να το επιδεικνυουν οχι επειδη πιστευουν οτι "ειναι" αλλα επειδη θελουν να αποκρυψουν το γεγονος οτι"δεν ειναι". Το mainstreaming σημερα ειναι να αποφασιζεις πως θα πουλησεις στον απεναντι το"ειναι", ενα "ειναι" που ουσιατικα σημαινει μονο το "φαινεσθαι". Δουλευουν σ' αυτο που φαινεται προκειμενου να καλυψουν τη σκοτεινη και ανυπαρκτη προσωπικοτητα που φερουν.
Γεγονος ειναι οτι η σεμνοτητα ειναι μια ξεχασμενη αξια στην εποχη μας -σχεδον απαγορευμενη- και χαρακτηριζει συνηθως ευγενεις, πολιτισμενους ανθρωπους, ιδιαιτερης καλλιεργειας. Η επαρση στους πραγματικα καλλιεργημενους ανθρωπους ειναι αγνωστη εννοια ενω στον μικροκοσμο των υπερφιαλων δεν ειναι παρα η κραυγαλεα αποδειξη της κατωτεροτητας τους. Κι' ομως αυτοι οι κατωτεροι ανθρωποι κινουνται αναμεσα μας, κρυβοντας τη σκοτεινη πλευρα του εαυτου τους , καλλιεργωντας παντος ειδους σχεσεις προς προσωπικο οφελος ,καταστρεφοντας και εξευτελιζοντας οποιον δεν τους αντιλαμβανεται η απο κακως νοουμενη ευγενεια δεν τους αποκαλυπτει.
Woman's Voice
ΥΓ.Πρωτη δημοσιευση 17/11/2008
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008
YOU HAVE A DREAM MR. PRESIDENT AND WE HAVE MORE HOPE
If there is anyone out there who still doubts that America is a place where all things are possible; who still wonders if the dream of our founders is alive in our time; who still questions the power of our democracy, tonight is your answer.
It's the answer spoken by young and old, rich and poor, Democrat and Republican, black, white, Latino, Asian, Native American, gay, straight, disabled and not disabled- Americans who sent a message to the world that we have never been a collection of red states and blue states; we are, and always will be, the United States of America.
It's the answer that led those who have been told for so long by so many to be cynical, and fearful, and doubtful of what we can achieve to put their hands on the arc of history and bend it once more toward the hope of a better day.
It's been a long time coming, but tonight, because of what we did on this day, in this election, at this defining moment, change has come to America.
I know you didn't do this just to win an election, and I know you didn't do it for me. You did it because you understand the enormity of the task that lies ahead.For even as we celebrate tonight, we know the challenges that tomorrow will bring are the greatest of our lifetime-two wars, a planet in peril, the worst financial crisis in a century. Even as we stand here tonight, we know there are brave Americans waking up in the deserts of Iraq and the mountains of Afghanistan to risk their lives for us.There are mothers and fathers who will lie awake after their children fall asleep and wonder how they' ll make the mortgage, or pay their doctor's bills, or save enough for college.There is new energy to harness and new jobs to be created; new schools to build and threats to meet and alliances to repair.
The road ahead will be long. Our climb will be steep. We may not get there in one year, or even one term, but America, I have never been more hopeful than I am tonight that we will get there. I promise you:We as a people will get there.
To all those watching tonight from beyond our shores, from parliaments and palaces to those who are huddled around radios in the forgotten corners of our world, our stories are singular, but our destiny is shared, and a new dawn of American leadership is at hand. To those who would tear this world down:We will defeat you. To those who seek peace and secutity;We support you. And to all those who have wondered if America's beacon still burns as bright:Tonight, we proved once more that the true strength of our nation comes not from the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy,liberty, opportunity and unyielding hope.
For that is the true genius of America, that America can change.Our union can be perfected. And what we have already achieved gives us hope for what we can and must achieve tomorrow.
America, we have come so far. We have seen so much. But there is so much more to do. So tonight, let ask ourselves: If our children should live to see the next century; what change will they see? What progress will we have made?
This is our chance to answer that call. This is our moment. This is our time, to put our people back to work and open doors of opportunity for our kids;to restore prosperity and promote the cause of peace; to reclaim the American Dream and reaffirm that fundamental truth that out of many, we are one; that while we breath, we hope, and where we are met with cynism, and doubt, and those who tell us that we can't, we will respond with that timeless creed that sums up the spirit of a people: Yes, we can.
Thank you, god bless you, and may God bless the United States of America.
Woman's Voice

